Skip to content

Więcej o rekompensacie za nauczanie

4 tygodnie ago

1045 words

W odpowiedzi na intensywną konkurencję na rynku i znaczną presję na koszty, wiele akademickich placówek medycznych próbuje oddzielić złożone wzorce wspólnych działań i subsydiowania krzyżowego, aby oddzielnie zbadać procesy i koszty edukacji, badań i opieki nad pacjentem. Izolowanie kosztów edukacji medycznej, w szczególności kształcenia medycznego na poziomie licencjackim, jest prawdopodobnie najtrudniejszym z tych zadań analitycznych.
W kwantyfikowaniu wysiłków dydaktycznych wydziału Wydziału Medycyny w Columbia-Presbyterian Medical Center (wydanie 18 stycznia), Shea i in.1 wybierali zliczanie działań, które łączyły służbę kliniczną i nauczanie w całości jako czas nauczania. Założenie to jest niepokojące, co zostało odnotowane w towarzyszącym artykule redakcyjnym2 i późniejszym liście Noble a3, zarówno ze względu na jego znaczny wpływ na szacunek wydziału pedagogicznego, jak i dlatego, że większość nauczania w tych okolicznościach była skierowana do personelu domu ( Tabela artykułu) i zwykle oczekuje się, że zostanie opłacona dzięki połączeniu refundacji Medicare na bezpośrednie kształcenie medyczne i przychody z usług klinicznych. Chociaż Tabela 6 ( Przychody i przesunięcia w zakresie nauczania ) potwierdza otrzymanie kwoty 1,158 miliona USD ze szpitala w Prezbiteriańskim za to, co nazywa się połączeniem nauczania, nadzoru lekarskiego i administracji medycznej, nie określa ona jednoznacznie żadnych funduszy zwrot kosztów bezpośredniej edukacji medycznej. Autorzy potwierdzają otrzymanie 19,817,195 $ jako przychodu za usługi kliniczne (Tabela 5), ale uznają za wsparcie dla nauczania tylko niewielki ułamek (2,6%), który został zebrany w samych jednostkach nauczania, a liczba ta jest następnie zmniejszana poprzez odejmowanie koszty zbiórki i administracji departamentów. Ta prezentacja zaciemnia podstawy udziału szpitala i utrudnia zrozumienie bilansu kosztów związanych z nauczaniem pracowników domu na rzecz refundacji.
Istnieją inne problemy z zastosowanymi metodami. Na przykład, jeśli ocenia się pełne koszty edukacji, nie ma sensu wykluczać z rachunku zarówno kosztów, jak i przychodów związanych z administracją edukacyjną. Tabela 5 ( Źródła wsparcia wynagrodzeń ) pokazuje wzór nietypowy dla prywatnych, intensywnie korzystających z badań szkół medycznych. Jednak w swojej selektywnej prezentacji dochodów wykorzystywanych do wspierania działań dydaktycznych Shea i in. zrekompensować znaczny wkład ze strony szkoły medycznej (1,3 miliona USD) kwotą podatku dziekana, a dodatkowo kosztami administracji wydziałowej. Według tej obliczeniowej legerdemain dochodzą do wniosku, że szkoła medyczna w ogóle nie wniosła wkładu w działalność pedagogiczną departamentu.
Dokładne oszacowanie kosztów edukacji medycznej jest ważne, ale wymaga użycia wiarygodnych metod, które pozwalają na zaufanie do danych i wspierają porównania między instytucjami. Takie metody muszą odróżniać świadczenie usług klinicznych od edukacji i muszą odróżniać studia pierwszego stopnia od edukacji medycznej, ponieważ działania te różnią się w ich znaczeniu dla centralnej misji akademickiej, a także w źródłach dochodów, które można odpowiednio zidentyfikować jako wspierające je. Shea i in. może mieć rację, stwierdzając, że ich wydziałowi członkowie wydziału wykonują dużą ilość znacznie niewystarczającej rekompensaty, ale na podstawie przedstawionych danych ten wniosek nie może zostać wyciągnięty z pewnością.
David Korn, MD
Robert F. Jones, Ph.D.
Association of American Medical Colleges, Washington, DC 20037
3 Referencje1. Shea S, Nickerson KG, Tenenbaum J, i in. Odszkodowania na rzecz wydziału medycyny i członków wydziału za nauczanie studentów medycyny i personelu domu. N Engl J Med 1996; 334: 162-167
Full Text Web of Science MedlineGoogle Scholar
2. Kassirer JP. Udręki i nagrody medycyny akademickiej – gdzie nauka pasuje. N Engl J Med 1996; 334: 184-185
Full Text Web of Science MedlineGoogle Scholar
3. Szlachetny JT. Rekompensata za nauczanie studentów medycyny i personelu domowego. N Engl J Med 1996; 335: 58-58
Full Text Web of Science MedlineGoogle Scholar
Odpowiedź
Autorzy odpowiadają:
Do redakcji: W odpowiedzi na dr. Korn i Jones, chcielibyśmy najpierw wypowiedzieć się na temat tego, jak czas spędzony na obchodach w nadzorze personelu domu i studentów medycyny mógł liczyć zarówno na czas nauczania, jak i bezpośrednią opiekę nad pacjentem. Nie możemy zgodzić się z tym, że niepokojące jest łączenie służby klinicznej i czasu nauczania. Filozoficznie, od czasów Oslera, szkolenie kliniczne studentów i personelu domu opierało się na koncepcjach uczenia się opartego na przypadkach, stopniowej odpowiedzialności za opiekę nad pacjentem i uczenia się przez działanie, przy odpowiednim nadzorze. W naszym szpitalu pacjenci w oddziale są odpowiedzialni za opiekę lekarza prowadzącego na oddziale; lekarz prowadzący i personel domu funkcjonują jako zespół; a funkcje nauczania i nadzoru są połączone z funkcją usługi. System ten jest powszechny w nauczaniu szpitali i jest zgodny z obowiązującymi przepisami i regulacjami dotyczącymi opieki nad pacjentami Medicare i Medicaid zarówno na poziomie krajowym, jak i w stanie Nowy Jork.
Kolejny zestaw problemów dotyczy zwrotu kosztów. Drs. Korn i Jones, jak doktor Noble w swoim wcześniejszym liście, kwestionują niewielką kwotę dochodów do odzyskania odzyskanych przez departament. Przedstawiliśmy faktyczną pobraną kwotę, która jest niska z powodu bardzo niskiej płatności przez Medicaid za usługi lekarzy w stanie Nowy Jork (7 USD za wizytę kontrolną w szpitalu) i przewagę pacjentów Medicaid w naszej służbie oddziału. Uwzględniliśmy tylko te dochody zebrane w samych jednostkach nauczania , ponieważ dział nie otrzymuje dochodów z działalności lekarzy w ramach prywatnej służby; są one rozliczane przez prywatnych lekarzy, którzy otrzymują dochody. Wszystkie metody rozliczania działalności gospodarczej obciążają koszty pobrania rachunku i administrowania programem w stosunku do zrealizowanych dochodów.
Nasz departament nie otrzymał żadnego z funduszy Medicare na bezpośrednie lub pośrednie kształcenie medyczne otrzymane przez szpital, inne niż to, co pokazano w Tabeli 6 w ramach 1,158 miliona USD. To szpital, a nie Departament Medycyny, otrzymuje te fundusze.
Drs. Korn and Jones kwestionują również wykorzystanie podatku dziekana jako rekompensaty za wkład 1,3 miliona dolarów do departamentu przez szkołę medyczną Podstawowe zamieszanie jest podobne do tego w kwestii funduszy szpitalnych. Prezentujemy bilans Departamentu Medycyny, ponieważ to Departament Medycyny odpowiada za pensje członków wydziału. Szpital i uniwersytet mają własne bilanse. Przeanalizowaliśmy bilans departamentu – przychody po odliczeniu kosztów – w celu wykazania faktycznych dostępnych środków na wsparcie czasu spędzonego p
[podobne: arete świdnik, Choroba Perthesa, cefepim ]
[przypisy: arete świdnik, kreatynina egfr, krótkie wędzidełko napletka ]

0 thoughts on “Więcej o rekompensacie za nauczanie”

  1. Oprócz tego że masz problemy z tarczyca to prawdopodobnie cierpisz na tężyczkę utajona